Můj 1. stroj byla Jaweta, pak následovala Jawa 250 kývačka.
Občas jsem jezdil na bratrově Jawě 500 OHC , Zündappu KS 600 side nebo BMW R12. Po krátké
době jsem si pořídil zajímavější stroj - AWO 425 S – bylo jedno z 10-ti dovezených tehdejším
podnikem zahraničního obchodu Motokovem, pak následovalo BMW R 12, BMW R 51
Těsně před revolucí jsem zakoupil rozebrané BMW R60/5 se kterým jsem najezdil skoro 30000km.
Zároveň jsem jezdil na jedné z posledních dovezených MZ ETZ 251.
V porevoluční době jsem měl několik let ruské MV 750 , M72 a BMW K100 RS. To byl zatím
nejrychlejší stroj – jeho max. rychlost jsem zkusil jen jednou na letišti. Ručička tachometru se
zastavila na 240km/h. S tímto strojem jsem najel 50000km.
Dalším z řady měl být K 1100 RS, ale v Německu mně do oka padlo stříbrné, půl roku staré BMW
R1100 RT. To mně vydrželo skoro 10 let a absolvovalo se mnou řadu zahraničních cest po Evropě.
Fotodokumentace je v odkazu ,, cestování´´. Po 70000km si ho ode mne koupil kamarád se
kterým občas jezdím na společné cesty.
… a protože jsem nechtěl nové R 1200 RT, tak jsem zakoupil 10 let staré BMW R 1150 RT od 1.
majitele z Německa. Pán 63 let najel 13500km.
Současně k R 1100 RT jsem pořídil ještě terénní sidecar BMW EML HW2 . Tento je druhým
vyrobeným kusem z 5, od Herberta Weilanda z německého Gladbeku. Po výměně 50-ti koňového
motoru za 75 PS, jsem s tímto strojem projel řadu států Evropy.
….. a dál ? Možná časem.